Neem contact op met de klantenservice van DHL

De meeste mensen in Nederland zijn wel bekend met de DHL. Dit is een bezorgservice die in de meeste landen wel werkzaam is op dit moment. Als jij dus online ergens een pakketje hebt besteld, dan is de kans dus zeker aanwezig dat deze door DHL Express verzonden wordt. Online de dingen die je nodig hebt bestellen is natuurlijk ideaal, maar het heeft ook een aantal nadelen. Je zult even moeten wachten tot je pakketje er is en soms duurt dat ineens heel erg lang. Het bedrijf DHL Express is ontzettend groot.

  • Pakketten (vanuit het buitenland)
  • Vrachtsport

Dit zijn de grootste afdelingen binnen de DHL. Met name als je bij een buitenlands bedrijf een pakketje hebt besteld is de kans groot dat deze door de DHL bij je afgeleverd wordt, zowel voor particulieren als bedrijven. Er zijn dan ook uiteenlopende redenen waarom mensen contact opnemen met de klantenservice van DHL. In de meeste gevallen zal dit gaan om het maken van een nieuwe afspraak voor het afleveren van een pakket. Er is natuurlijk een kans dat je niet thuis bent op het moment dat de DHL langskomt. Als er voor het pakketje getekend moet worden, betekent dit dat de DHL op een later moment weer terug zal komen. Om de kans te vergroten dat je dan wel thuis bent om voor het pakket te tekenen en deze in ontvangst te nemen, moet je contact opnemen met de klantenservice van DHL en een afspraak met hen maken. Dit maakt het voor beide partijen een stuk makkelijker. Ook kun je dan afspreken dat je het pakket bijvoorbeeld op komt halen op een van de ophaalpunten van de DHL.

Meer informatie van de klantenservice van DHL

Eens in de zoveel tijd gebeurt het helaas dat er iets mis gaat met een pakket. Je hebt van het bedrijf waar je de bestelling hebt geplaatst een mail gekregen dat de producten die je hebt besteld verzonden zijn en dat ze rond een bepaalde datum zullen aankomen, maar die datum komt en gaat en je ziet geen pakket verschijnen. Is er inmiddels een fiks aantal dagen voorbij gegaan zonder dat de bestelling is afgeleverd en heb je een track & trace code van de DHL? Dan kun je uiteraard contact opnemen met de klantenservice van DHL. Zij kunnen dan samen met jou gaan kijken waar het pakket zich bevindt en wanneer je het kunt verwachten. Je kunt ook contact opnemen met de klantenservice van DHL om het pakket te tracken tijdens de normale verzendtijd. Wil jij graag weten waar het pakket zich op dit moment bevindt en wanneer je het kunt verwachten, maar heb je bijvoorbeeld geen computer bij de hand? Dan kun je dit vragen aan een medewerker van de klantenservice van DHL.

Vind de gegevens van de klantenservice van DHL

Omdat de DHL zo’n groot bedrijf is, hebben ze ook verschillende afdelingen op de klantenservice van DHL. Dit betekent dat als je telefonisch contact opneemt met de klantenservice van DHL dat je verschillende keuzes krijgt waar je uit moet kiezen. Ten eerste kies je uit Engels of Nederlands. Vervolgens krijg je zes andere opties die je in kunt spreken. Op de website van De Klantenservice.nl vind je al deze keuzes zodat je zo snel mogelijk door het keuzemenu heen kunt komen. Veel mensen vinden bellen met een klantenservice van bedrijven vervelend omdat het zo lang duurt om door dit menu heen te komen. Met de gegevens op de website van Deklantenservice.nl heb je hier geen last meer van.

Reageren is niet mogelijk